Zachtebedrace 2026

Onze ervaringen bij de zachtebedrace 2026

Vast en zeker het zachtebedparcours gevaren

De eerste punten zijn binnen, keurig net binnen de tijdslimiet het zachtebedparcours afgerond. Onderweg nog kortdurend twee keer de Waddenbodem beroerd, maar dat mocht de pret niet drukken. Onze plannen van bij de start zijn al weer achterhaald en aangepast aan de nieuwe situatie, zoals dat gaat. Nu onder een mooie sterrenhemel met zeevonk in het water onderweg naar nieuwe punten.

Gestart aan het Zachtebedparcour!

We hebben de ton T24-BR1 gerond en zijn gestart aan het Zachtebedparcour. Tot over een paar uur, dan zijn we hier weer.

Start

Aandewinds langs de Afsluitdijk staan de eieren en nasi op het vuur voor de avondmaaltijd, die ondertussen is verorberd.

Voorbereidingen

de voorbereidingen voor de zachtebedrace zijn in volle gang gister avond hebben we een plan bedacht. En vandaag zijn we aan het zorgen dat we ook op spierkracht vooruit kunnen door de peddels te reparen

Zachtebedrace 2026

Dit jaar gaan we met wel mee doen aan de zachtebedrace met Trui. Nadat we vorig jaar wegens problemen meet de motor steunen niet uit konden varen gaan we dit jaar wel mee varen. Vanavond gaan we plannen voor de race. De hoop is dat we nog weten wat we doen na 1 jaar overgeslagen te hebben.